Ett område fullt av grönska och harmoni. Inte bara har Alsike gett namn åt Alsikeklövern, området har även gett många chansen att få bo centralt, men nära naturen. För att du ska hinna njuta av allt vad denna idyll har att erbjuda är vi 10 personer som gör allt för att underlätta vardagen för våra kunder.

Vi vet att ett hektiskt familjeliv och pendling tar mycket tid så låt oss underlätta din vardag med veckostädning, putsa fönster, flyttstädning eller en ordentlig storstädning i Alsike. Vi kan även hjälpa dig beroende på säsong med att kratta löv eller skotta snö. Vi har idag inget kontor i Alsike utan utgår ifrån vårt kontor i Uppsala.

97% av våra kunder rekommenderar oss till sina vänner och kollegor. Så du kan vara trygg med att vi anpassar oss till just dina behov samt att ert hem är säkert i våra händer.

Vi som jobbar på HomeMaid i Alsike:

  • Kundtjänst

    Marie Kolding

  • Områdeschef Kund

    Victoria Ekman

  • Områdeschef Kund

    Therese Palm

  • Säljare

    Marie Andersson

  • Områdesansvarig Personal

    Montaser Albadrasawi

  • Distriktschef

    Mikaela Lindley

  • Regionchef Mälardalen

    Johan Kullander

    johan.kullander@homemaid.se

Så här säger våra kunder

Våra kunder ger oss 4,3 av 5 i snittbetyg på Google Reviews. Så här säger några av dem:
  • Anne Eklund

    för 3 månader sedan

    Vi flyttade in i bostad nyss som Homemaid Uppsala hade flyttstädat. Urusel städning, jag har städat om det mesta själv då jag absolut inte vill ha hit de igen...se bild på golvbrunn i badrummet, ett av alla punkter de inte ens städat.

  • اميرة احمد

    för 8 månader sedan

    Supper bra

  • Per-Erik Backholm

    för 9 månader sedan
  • Anita Nilsson

    för 14 månader sedan

Vanliga frågor

  • Vid avbokning av ett städtillfälle meddelas det till HomeMaid senast 7 dagar i förväg. Vid abonnemangsavtal med jämn fakturering och timbank, sker fakturering som vanligt. Outnyttjade timmar sparas i timbank och kan användas senare under året.

  • Som kund hos oss har du en fast serviceassistent som ansvarar för städningen av ditt hem. Ifall din serviceassistent skulle bli sjuk så ser vi till att någon annan från vårt städteam kommer och hjälper dig med hemstädningen. Alla våra serviceassistenter har utbildats inom städ, miljöpåverkan, rengöringsmedel och ergonomi, så du kan känna dig trygg med att de vet precis vad de gör.

  • Ditt pris beror på hur ofta du vill ha städning och var du bor. Klicka här för att få en snabb prisuppskattning.

  • Vår hemstädning är en anpassningsbar och flexibel tjänst, där du tillsammans med oss kan ta fram en städplan som passar just dig.

  • Som kund hos HomeMaid har du en fast serviceasssistent som ansvarar för ditt hem. Men vid sjukdom ser vi till att någon annan från vårt städteam hjälper dig. Alla våra serviceassistenter har utbildats inom städ, miljöpåverkan, rengöringsmedel och ergonomi. Så du kan känna dig trygg med att de vet precis vad de gör.

  • Vid abonnemangsavtal med jämn fakturering och timbank, sker fakturering som vanligt. Timmarna sparas i timbank och bokas om till ett senare tillfälle tillsammans med kunden. Timmarna för de olika tjänsterna har olika värde, t.ex. en veckostädningstimme kan ej rakt av bytas mot en fönsterputstimme. Saldot i timbanken ska inte överstiga en månads hemservice. 

Hittar du inte din fråga? Du kan när som helst maila info@homemaid.se, för personlig service.